HOLA...

2008-06-12 @ 16:46:47

Hej sötisar...
Sitter o väntar ut tiden, kanske man kan säga. Vi är båda super förkylda o febriga så ikväll tänkte jag laga en gulaschsoppa till oss.. ska bli gott.. :D

Har kommit fram till att det går åt alldeles för mycket väte så idag inhandlade jag en såkallad köksvåg, från chili serien som såklart inte går att lägga upp bild på. Funkar det bara att lägga upp en bild per dag?? Tråkigt isf...
Den är iaf röd o jättefin.. Allt är jättebra nere på Art Mano, trivs som fisken i vattnet, nu hoppas jag bara att telefonen ska börja funka så mina kunder kan nå mig :)

Näe snart dags för soppa, imorron är det fredag, skönt, även om denna veckan varit relativt lugn har jag varit sjuk sen i tisdes, febern vill inte ge med sig. Man blir helt hängig o tradig då. Imorron ska vi till mamma o pappa o grilla o sen på lördag är det bara jag o b, ska bli super mysigt. Midsommar nästa helg o då blir det ju fest så man kan gott ha en lugn o skööön helg nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback