KALAS

2008-06-06 @ 22:59:59
Gästerna har precis gått hem från oss, vi har nämligen firat att jag blivit ännu ett år äldre. SJälv är jag bara trött, ska snart gå o hejva mig, jobbar imorron kl 9 . Sen på kvällen ska vi på bio! Som jag längtar efter denna film. (indiana jones...)
På söndag ska jag faaan sova länge, idag fick jag ställa klockan fast det var en ledig dag, skulle baka o dona jue.. men det var super trevligt ! Fick två tunikor, pengar, ljus, en skål, ett duschdraperi och två bio biljetter :D
Neej, vet ni vad, jag är för trött för att orka skriva ngt seriöst, imorron ska jag försöka komma ihåg o fota salongen så ni får se var jag jobbar ;)

Sov gott kära vänner...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback