KLYDD-BLOGG

2008-06-04 @ 23:12:47
Nu kan jag äntligen blogga! Min blogg har flyttats o det har inte gått smärtfritt..
Sen förra inlägget har det hänt en hel del !
Jag har fyllt år tex.. :D soo happy birthday till mig o fina Wilda också för den delen.
Har ju börjat på ART MANO o det går såå himla bra, känns super, älskar salongen den är så fin o tjejerna är så bra.. !
Imorron kommer Mamma o ska få färg, ska göra henne så fin så!
På tal om fin, så här fin var jag i lördes innan grillkvällen :
 äääälskar håret!
Vad händer till helgen då? Kalas för mig på fredag, på lördag blir det bio, jag o B ska gå o se INDIANA JONES ! YEES! :D
Eum, så ändå en relativt soft helg, ska jobba på lördag så.. :P
Nää nu ska jag gå o drömma lite.
Men vi hörs med all säkerhet imorron, ha det gott min kära sötisar!

Kommentarer

Postat av: Pernilla

Hej! Hittade din blogg då jag sökte på google efter Art Mano... Måste fråga dig om ni har bytt nr (till salongen) nu när ni flyttat? Har ringt på 41406 & även 18185 hela veckan men ingen som svarar. Går hos nathalie. Tacksam för svar :-)

/Pernilla Fryklund

2008-06-05 @ 11:13:31

Postat av: LINDA

Hej ! Får väl svara dig här :) Just nu håller telefonerna på att kopplas om så det har inte gått att nå oss på någon av telefonnummerna tyvärr. På måndag bör nummerna fungera som vanligt och tjejerna som tidigare jobbat på Art Mano, Östergatan (Jenny,Nathalie och Elin) kommer ha kvar samma nummer som innan, 41406.

2008-06-06 @ 13:08:50

Postat av: Pernilla

Vad bra, tack då vet jag :-)

/Pernilla

2008-06-07 @ 07:03:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback