LITE BILDER..

2008-06-10 @ 20:34:26
Hejsan..
En trött o febrig Linda.. hade feber hela natten, är så jäkla täppt i näsan. Hade hållt martin vaken inatt, både snarkat och snackat om hästar o grejjer, vilka sjuka hallucinationer man får när man har feber.
Den la sig lite under dagen, men nu känner jag mig helkass igen :/ Tur att jag är ledig imorron.
Igår var Josse på salongen och blev färgad:
  Blev super och idag fick hon det uppsatt, hon skulle nämligen på bal ikväll, hon blev dö-läcker!

Just det, vi var på bio i lördes, (Indiana Jones , sveeeen bra, men det kanske är för att jag är en sucker för Shia..)
Vi var lite tidiga så vi passade på att promenera lite i Malmö. Skulle lägga in en bild på min älskling här men det gick inte..det klyddar lite här ibland..

Nej, nu ska jag gå o se 40 days and 40 nights på sexan.. :) sen slumrar jag in för natten, heeelt slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback