ABSTINENS

2008-03-06 @ 22:43:48
...det härliga är att vi behöver inte ha värsta planen för en kväll, vi kan bara sitta i en tradig soffa o glo på nått dåligt och ändå underhålla varandra. vi behöver inte säga många ord, ibland behövs bara en blick och vi faller i skratt.
jag kan säga sanningen alltid och behöver inte vara rädd för att du ska tycka jag är världens märkligaste, jag kan ställa krav och inte bli sur för att du inte håller dom. du kan säga vad du tycker jag kan reagera hur jag vill utan att du tar illa upp. i slutändan löser det sig ändå, ju. vi kan prata 5 gånger på en dag och ändå ha något skit att prata om. om jag är ledsen stannar du upp och lyssnar, vi sätter av timmar för att reda ut saker o ting. ingenting i livet är för litet eller för stort.
du är nog fan livets stora kärlek, vad vore man liksom utan en själsfrände?

MALIN jag har abstinens efter dig!

Kommentarer

Postat av: Anonym

LINDA ! Fyfarao vad rörd jag blev !

2008-03-06 @ 22:49:49
URL: http://maulen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback