Äggskärare, ugnsform och Danne.

2008-03-14 @ 16:05:02
Jag läker, men kommer nog få ett finfint litet märke efter... ja, jag pratar om min dejt med platt tången :)
B gick precis ner i källaren och skulle laga sin cykel, sen ska vi cykla en runda till stan, förutsatt att det inte pissar ner regn förstås... :)
Efter jobb körde jag till Laugerhaus på Mobilia och shoppade lite till mamma o malin, alltså INGET till mig själv.. mycket märkligt det där :) haaha. Blev iaf jättefina saker, jag kan avslöja att det blev en ugnsform till mamma eftersom hon önskat sig det, ja för hon fyller ju år på söndag ! Har köpt en ny äggskärare från MIKKO till henne också, sen önskade hon sig Danne Stråheds senaste, så den har jag också köpt till henne, ska köpa något litet smink också tänkte jag, ja till mamma.. kanske en fin skugga till mig också?
Avslöjar dock inte vad jag har köpt till Malin, hon läser ju bloggen..

Ikväll är det myskväll med stort M, god mat ( malin vet vad.. haha) och sen en film eller två, förmodligen på projektorn, det är häftigt..
Imorron är jag ledig så tänkte städa, inte så kul men det måste man ju, sen är det melodifestivalfinal! B  ska bort, försökte bjuda in mig hos Malin, men hon verkade inte så på på finalen, haha :)

Nähä, nu kallar B, cykeltur nästa..

image200

Kommentarer

Postat av: mal

DET ÄR KLART DU SKA KOMMA O SE FINALEN !

2008-03-14 @ 18:00:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback