BLACK RAIN

2008-03-08 @ 00:06:49
...hej vänner
Vi har precis tittat klart på BLACK RAIN en film från -89 med Nicolas Cage och Andy Garcia, och fast det var en hårdnackad polis rulle så lipa jag som ett litet barn. Den var för övrigt en mycket bra film.
Målat mina naglar har jag också hunnit göra ikväll , målade med Mavala , ja nu har jag glömt vad färgen hette, får skriva det senare, super fint iaf:


Var även en runda på H&M efter jobb, ett par nya leggings.

Imorgon är det lördag och jag ska fan sova L Ä N G E .
Imorse ringde nån dickhead och väkte mig tidigt, ja, åtta är tidigt när det är sovmorron :P
Handlade förresten en fön idag också!
 exakt en sån här var det faktiskt, en PARLUX 3200 turbo :) det låter det , kändes skön i handen och jag krävde när jag köpte den att den skulle vara grym på att torka fort, stod nämligen och fönade ett hår i går i en halvtimme och jag SVÄÄÄÄR det är sant. Dom fönarna salong C ligger inne med är värdelösa! Köpte en röd ja, fanns i silver,blå , röd och svart jag gillade den röda  ! :)

Imorron har B match i YSTAD , mamma sa att jag kunde äta hos dom så jag slapp äta själv.. men orka.. jag har ingen bil.. ok, pappa kan köra mig men .. känner faktiskt för att vara hemma, laga mat och slö kolla på andra chansen och sen invänta B. Iövrigt blir lördagen lugn, skönt, varit fester nu två helger irad så skönt att inte ha några planer alls...

GODNATT
image195

Kommentarer

Postat av: Jenny

De var inte de lilla jag plusade, 1,7kg. Hur fan jag nu lyckats med de. Men men de var igår och idag nya tag. Började bra idag med vv mat till lunch. Får se hur de går resten av veckan. Väger du dig en gång i veckan eller hur gör du? Fan vi som sa att vi skulle ta oss i kragen... Hur gick de med de? Men snart vår så då kan man ta långa härliga promenader. Prövat nån goda vv recept på sistone som du kan rekomendera? Måste ha lite nytt känner jag.

2008-03-11 @ 13:26:49
URL: http://jennnsan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback