en liten favorit i repris

2008-03-05 @ 23:25:33

Malin köpte trosor på H&M för 49:50:- och jag köpte rakhyvlar på ICA.



Jaaaddåååh som jag o Malin brukar säga på nån falsk uppåt dialekt. Oj, vilken vecka, bara onsdag o redan fylld med ånget, separationsångest, pengapanik, ösregn och beslutspanik. Ska vi beta av detta eller?

MÅNDAG:  Ja i Söndags kväll bestämde jag mig efter ett ångestladdat samtal till Malin om den oerhörda rädlsan att förlora mina vänner (som ibland fullkomligt sköljer över mig) för att skippa skolan o åka på en bästis dag med prat skratt o shopping (såklart) Och det började ju bra, lite kyligt, men jag köpte en jacka som jag fick tjata mig till för att få köpa. Nej inte av min sambo, utan den där Malin. Tss. Så då stängde vi ju ut kylan lite tillfälligt. O sen blev det bara bättre när Malin med darriga fingrar och hjärtat i 190 km/h skrev ett kinky sms till P, vilket resulterade i att vi förväntansfulla styrde bilen mot Trelleborg igen. Vi lyckades undvika det där trädet som svajade farligt nära bilen i ett tillfälle och kom fram hela o glada. O då kom regnet. Malin köpte ett par trosor på H&M för 49:50 :- ifall natten skulle sluta i lycka och jag köpte ICA's rakhyvlar så hon kunde få av lite generande hårväxt. Kan bara beklagande säga att kvällen resulterade i en eviiig väntan i vår "vita" soffa med kassa tv program, skitsnack och 15 cigaretter, minst.  

TISDAG: Holy mothers of al f*ing gods. Bestämde mig efter en varm dusch på morgonen att jag skulle släpa med Malin till Malmö för att jag minsann skulle till skolan. (Observera: vid stark ångest är jag galen) Men när vi kom till motorvägen fastnade vi i en enorm kö. Dom bygger om denna min dagliga väg till Malmö (och skolan) . Detta ska tydligen pågå till mitten av JUNI, panik! I ösregn, i en gul svettig buss , fast i en bilkö bestämmer Malin att jag ska skolka idag också (hon har så bra inflytande på mig ) så det gör jag. Vi hoppar av vid HansaGallerian och går till Mc D för o käka frukost, mhhm. Pannkakor, toast och sur mjölk och det delade vi med en närsynt uteliggare och galna tyska damer. Varpå vi går (springer, det fullkomligt öser ner regn) till Hansa igen för att shoppa. När vi ska betala på H&M (mascara,bodyscrub och bronzepuder) får jag pengapanik när mitt kort vägrar betala ännu ett lyxköp från min sida. Mitt gröna kort har fått nog och Malin får betala. Med sorg ihjärtat och ett betalvägrande kort åker jag hem till M.

ONSDAG: Dagen är ännu "ny" så förutom "oj ingen skola idag heller ångest" så är jag uttråkad till tusen och tänker gå o peela hela min kropp och smörja in mig med Doves "nya" Shimmer sun body whatever.  Händer det inget kul i mitt liv snart så vettifan om jag inte hoppar från piren i hamnen.

SNART: Snart är det den 26 maj o då åker jag till Norrekås och ska ha en underbar dag och en FESTlig kväll.

Kommentarer

Postat av: Anonym

ÅH, det var tider =) Nästa helg kommer jag ! :P

2008-03-06 @ 08:24:11
URL: http://maulen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback