EN NY CYKEL

2008-03-11 @ 20:37:38
Idag är det en glad Linda som sitter vid tagentbordet, idag har jag hämtat min cykel, det blev en sånhär:
  fast min är "baby-gul" alltså inte skrikig gul, jag ska fota den imorron! Det är en Monark "Karin" och den kostade 3995:- så helt okej ! Jätteskön att cykla på, luktade bränt så snabbt det gick att cykla hem efter jobb, haha... Och det bästa av allt, jag fick en sadelvärmare på köpet ! En sån svart, fårluddig ni vet, underbar!

Idag åkte Malin hem igen, det är så kul när hon är här, känns helt underbart att hon ska bo i stan :)
Vad gjorde vi igår då?
Jo, jag jobbade, skit stressigt !
Vid 17:00 kom mamma, klippte henne, gradering och sluttande.. så fint och så gjorde vi slingor och färg, 5-4 "Mango" och folieslingor med 9% blekning, super fint. Men vi pratade precis i telefon och har nu kommit överrens om att vi snart ska klippa den kort igen, alltså upp över öronen, det blir bara så platt på henne annars! :)
Färgade och klippte Malin också, la en 3-0 i hennes hår och klippte posh frillan, hon klär så sjukt bra i det !
Oooo just det.. klämde mitt finger i platt tången, den hade legat på i kanske 20 minuter och blivit redigt varm den jag har blir ju 220 grader varm , FY FAN, det gör verkligen ont att bränna sig! Huden blev helt skrynklig och kändes helt läderaktig, haha... men usch, och så blev det ju en jätteblåsa, som gick sönder och idag, fastnade jag och huden revs av utan att det hunnit bli ny hud under, arma finger vad det ser ut. Malin trodde det skulle bli ett ärr och när jag tittade på henne med mitt sorgsnaste öga och sa "trooor du ?" så skrattade hon elakt och sa jaaahaa du!
TACK. :P haha..
Sen Åkte vi och hämtade Malins 1,2,3 nycklar till hennes LÄGENHET!  EN stor fin etta på 40kvm, så fiiint det kommer bli. Sen tog vi med oss hem den allra sunkigaste maten( vågar inte skriva vad för jenny dödar väl mig..:)  , tittade på CSI som var SÅ spännade och bra igår, fast jag tror inte Malin håller med :P Sen tvingade jag Malin i säng redan elva, men somnade inte själv förrän typ, halv ett.. suck. Vaknade typ 6 imorse, tog en timme o somna in igen, sen vaknade jag lite för sent trött som bara den och då satt Malin redan sminkad och klar! haha :)
och idag har jag bara jobbat massa, är ledig imorron, gött som faaan !

  såhär fin är jag i bilen :)


Nu ska jag mysa i soffan...

Kommentarer

Postat av: Mal

haha, jag kan inte sova länge nu för tiden =) Imorron ska jag till trelle igen. lalala

2008-03-12 @ 07:45:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback