GLÖM VAD JAG SA

2008-03-04 @ 14:48:59
för nu skiner solen igen ååh, jag älskar när det är alldeles vitt ute och "ljust" fast klockan är tio-elva på kvällen och när man går så knarrar det under skorna.. älskar älskar.
B höll som bäst på att gräva upp buskar i trädgården när snön kom, trodde han att han skulle få ett break för dan, men så fel han hade. Han fick allt ge sig ut igen.

Nu sitter jag på jobb och väntar på att nästa kund ska dyka upp, dröjer ett tag till bara..funderar på om jag inte ska gå på stan en runda? Men det är så tråkigt att göra det ensam.
Imorgon ska jag träffa S en runda, och hennes lilla. SKa bli mysigt och SKÖNT att prata med henne, hon vet ju hur det är ! ( här........) :)

Jaja, alla tiders.. nu har man lite att se framemot , M's coming to town, nya jobbet, våren och varför inte.. helgen?
Min stora se framemot sak sprack imorse, suck.. nya tag !

Kommentarer

Postat av: Jessica

Åh visst é det mysigt med snö! Men tyvärr så vill den inte lägga sig här i asmundtorp.. tråkigt.. Kramiz!

2008-03-04 @ 22:43:03
URL: http://Jessicakamph.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback