GODNATT

2008-03-05 @ 23:35:58
Säger jag i nån vain dimma om att jag på allvar skulle kunna somna nu, hah, jag önskar att jag kunde det eftersom jag är hopplöst uttråkad, B sitter och tittar på ett freaking vapen program liksom. Woho! High five!

Jag har en känsla av att min blogg kommer fyllas med fler galna "Malin och Linda på äventyr" inlägg inom en väldigt snar framtid med tanke på att MALIN SKA BO I TBG! :) Me so happy!

Få se.. idag är det alltså onsdag, det innebär att det är torsdag imorron och sen är det Fredag och det är ju skönt.
Ska köra en runda till grossen imorron, ett tag sen jag var där sist, behöver lite grejjer, ska kolla vad en fön kostar också. Man ska ju ha en egen på AM men det kan man ju leva med :) ska köpa en turbo nu, dom vi har är ganska värdelösa om man säger så . Semiledig imorron också, 15:00 ska M bli ljusare, men ingen aning om hur ljus hon önskas bli, jag har sagt att jag inte lovar top-notch resultat med tanke på att hon är svarthårig nu. Det är ju som ni kanske förstår en process med färgat svart hår.

Jag är nog ändå lite trött för detta var verkligen ett meningslöst inlägg, men å andra sidan.. är inte alla mina inlägg ganska meningslösa? :D

PUSS O GODNATT !


image192

Kommentarer

Postat av: Anonym

sånna läppar skulle man haft när man gick ut o daunsa!

2008-03-05 @ 23:37:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback