IDAG

2008-03-17 @ 22:15:39
Idag eller imorse kanske jag ska säga tog jag cyklen till Malin, trodde i min vildaste fantasi att det var en härlig vårdag idag, jag hade t.om vårjacka (!) .
Sen kom den, ja, snöstormen..
Jag o Malin G I C K i motvind till solariestudion , haha, fi fan vad vi såg ut när vi kom fram, våta o jävliga..
Sen skulle jag jobba, B var så omtänksam att han ringde och frågade om han skulle hämta mig och cyklen efter jobb, och det lät alldeles underbart. Frös som fan på jobb..
Behövde tvätta lite handdukar också så efter jobb åkte vi ut till mamma o pappa , och självklart blev det ju så att vi åt där, rotfruktsgratäng .. super gott!
Sen , tanka bilen och hem, in i duschen , med sviiiin varmt vatten, har gått o frusit hela dagen så det var riktigt skönt.. nu mår jag inte sådär jättebra, känner mig febrig, får hoppas det försvinner under natten, är riktigt trött så tror jag kommer somna som en stock :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback