...jag älskar

2008-03-28 @ 22:30:27
...B, Malin, Mammsi och Papi, Mange och Jimmy, Louie o Nasse, och dom tre små flickorna, ni gör mitt liv värt att leva!

IDAG har jag varit ledig, solen har skinit, en underbar dag, tog med mamma till banken, satte in pengar till el- företagoso. Sen hämtade jag upp malin och sen B o så begav vi oss. Blev lite inköp, sjuuuukt gott luktande balsam, katt"hus", lampa, gardiner och smala snoddar :)
Pratade med Malin innan jag åkte hem, fick ännu mer perspektiv på livet, och sen har vi pratat i telefon 2 ggr sen jag kom hem, men vi har alltid något att säga, och det gör mig så glad, vi kan ringa till varandra med nonsens att berätta egentligen, men ändå lyssnar man. Härligt va ?

IMORGON ska jag o B på tippen, nu ska balkongen göras redo för vår-frukostar, älskar när vi packar en bricka med pålägg, dricka, bröd och annat gott frukost mums och tassar ut där och äter vår frukost, o när solen har stått på en hel dag och man går ut på kvällen är klinkergolvet alldeles ljummet och lent under fötterna! Så härligt..

NU ska jag gå o tvätta av smink, och faktiskt snart gosa ner mig i sängen...

Kommentarer

Postat av: mal

o vi älskar dig !

2008-03-29 @ 10:47:37

Postat av: Lily [ L i n d a . B l o m ]

Svar: Tack sötnos : ) Vad glad jag blir!

2008-03-29 @ 15:23:58
URL: http://lindaslya.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback