JUST DET....

2008-03-16 @ 18:36:29
haha, ett till inlägg kan man väl görrrra... :)
efter att har tjollat igenom lite bilder har nu bestämt mig, fast man vet aldrig med mig.. att jag ska låta håret växa ! Älskar min klippning, men tycker om att kunna ha det uppsatt också, så, låter det växa nu och sen tvingar jag malin slänga i en förlä'ngning, men den ska inte vara så lång som vi brukar göra dom ! haha, ska vara en ner till axlarna, spretig förlänging, mm blir fint till sommarn..


....jävlar vilken halsbränna jag ligger inne med...

Kommentarer

Postat av: Jessica

Usch ja jag håller oxå på att låta mitt växa.. segt som fan.. känns inte som det vill röra på sig..!!

2008-03-16 @ 22:59:54
URL: http://Jessicakamph.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback