LINDA+FÄRG=SANT

2008-03-05 @ 20:14:56
Jaha kära vänner då har jag färgat mitt hår hemma själv.. :) i samma färger, fast mörkare och ljusare, hehe..
Det är inte så lätt på sig själv när man har knepig färgning sen innan, blir bättre när malin bor här i stan så kan vi pyssla om varandra oftare!

Jag har börjat jobba med märket YO Coloring , som är yoghurtbaserat och luktar helt himmelst! Är fritt från ammoniak och något annat PDP sket ;) haha, hur som helst så är jag nöjd, och är det dessutom "renare" produkter så är det bara ett stort plus!

 Här är den ljusa toningen 10-17 "ICE" så knallrosa innan blanding, ser riktigt läcker ut!

  Så här fin var jag när jag lagt i den mörka ,jag valde en 3 "MÖRKBRUN"( ja en helt vanlig natur färg)

 o... jag glömde handskar (såklart..) så fick improvisera..

Lägger upp resultat imorron, orkar inte göra iordning det nu!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback