MAAAAAAT

2008-03-13 @ 18:14:58
Idag damp mensen ner som ett brev på posten, ungefär. Och med den kom fjortis värken ! Haha!
Jaja, inte lönt att klaga ju ! SItter nu och väntar på att mina potatisar ska bli klara.
Är ändå glad idag, fick finaste sms:en av S, så underbar du är !

Träffat S idag, åt lunch, pratade om allt :) Vi ska träffas nästa vecka igen.
Något säger mig, att när jag har så underbara vänner som S och Malin, varför ska jag då bry mig om dom som inte engagerar sig i mig alls??
Nej, dags att "vårstäda". Nu ska jag omge mig med vänner som får mig att må såhär bra.

Älskar er .

Kommentarer

Postat av: K

Låter bra , ha en bra kväll (:

2008-03-13 @ 18:28:19
URL: http://kristinilini.blogg.se

Postat av: mal

Älskar dig med =)

2008-03-13 @ 20:13:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback