RÄTT LÅTAR GICK VIDARE

2008-03-01 @ 23:42:22
hej vänner..
igår hade jag en FRUKTANSVÄRD dag. Tur att man har mamma som kan lugna och trösta. Fast man är 24 år behöver man henne fortfarande som om man är en liten snorunge. Jobbade till halv sju, sen blev det chinese take away hem till Mel, lite vin och sen "fest" hos roger, vi var väl där i en timme, allt spårade ur och vi bailade där ifrån illa kvikt.  Blev en del dispyter mellan mig och en gammal vän, vet inte hur jag ska ställa mig till detta, blev faktiskt vädligt sårad och chockad över hans beteende. Kom väl hem vid halv ett, men hade så  mycket som surrade runt i huvet så det tog ett tag innan jag slocknade, sist jag kollade på klockan tickade den närme 2.
Klockan åtta ringde klockan i morse, dax att jobba... :P
Brud + brudtärna, skit-kul, men trött var man. Bruden satt o blundade när jag gjorde hennes hår och sen när hon var klar och öppnade ögon så satte hon händer över munnen sa: "åh, linda...." och började gråta.. nära man fällde en tår själv ju.. :) så söt ! Efter dom två slutade jag, körde ut till MoP kelade med dom små, fikade och pratade. M och jag bestämde att vi skulle köra till skopunkten imorron, kul :) kan behöva lite nytt..
Ikväll har varit en lugn kväll, helt rätt låtare som gick vidare till globen, men sen är jag ju en sucker för både perrelli och bengtzing :)

SOV GOTT ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback