SOLEN SKINER OCH DET ÄR HELT VINDSTILLA I TRELLEBORG IDAG!

2008-03-23 @ 10:46:44
Vi var hos Mamma o Pappa igår o åt påskmat, eller ja.. jag äter inte sill :P så min påskmat bestod av potatisgratäng med mängder av vitlök i (smarrigt!) köttbullar, prinskorvar, ägg , brieost och melon. Så himlagott!
Sen åt vi  tårtan några timmar senare och den hade jag verkligen lyckats med, den var så god! :)
image219

Nu ska vi åka nårra ärende, ÖB, Apoteket, o kanske IKEA.. får se om jag pallar...jag är inte det största fanet av IKEA.

Kommentarer

Postat av: Jenny

IKEA som bara är sååå underbart. :) Fina foto ni hade tagit. De med dig och Malin var verkligen super fint. Påska maten och den där tårtan. Är de recept från vv eller? HAHAHA!!! Ha de göttigt i solen idag. Kram

2008-03-23 @ 14:38:28
URL: http://jennnsan.blogg.se

Postat av: Jenny

nä då jag syndade inte de minsat :D Har nämligen inte påskmat. Var på påskmiddag idag men då var de lax. Men synda med massa frukost bullar i morse..fy fy på mig. Hoppas du haft en bra helg. Kram kram

2008-03-24 @ 19:30:22
URL: http://jennnsan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback