TURNING TORSO HISSEN VAR FREAKY

2008-03-21 @ 09:21:36
Jag tänkte ha sovmorgon idag, men lill-kisen busade runt 08:30 snåret så sedan dess har jag varit uppe, men det är skönt, får man ut så mycket som möjligt av sina lediga dagar :)

IGÅR: Först en runda på stan, jag hittade en uuuunderbar tunika på PULS för bara 159:95, så underbar, ska ha den på mig idag, bild kommer ;) Sen åkte vi till turning torso båda blev livrädda för hissen, och både när vi åkte upp. rep. åkte ner blev vi yra som satan när vi satte fötterna utanför hissen, läskigt faktiskt..
Vi skulle upp på tolfte våningen, och när vi tittade ut fick svindel som tusan, Malin trodde vi var högst upp men jag betvivlade detta.. och frågade, nej nej, det finns 54 vååningar! Ja jävlar! [(Thommy ska bli farsa!)<-- *internt.]
Vi satte oss i sminkstolarna, tjejen som sminkade mig frågade om jag ville ha sotiga ögon och javisst, det är ju as-snyggt, men vettifan om det blev sotiga ögon, nej, det tyckte jag nog inte. Malin fick något blått tema på sina. Jaja, det blev fint iaf, men var nog inte riktigt vad man hade förväntat sig, själva sminkningen var över på typ 2 minuter! Sen var det lite vänte tid, därefter kom fotografen och hämtade oss , minns inte vad han heter, men han var väl en trevlig prick. Fotona blev fina, men inte jag , om ni förstår vad jag menar? Sen var dom svindyra, så jag köpte bara 2, det kostade 550 och då fick man ju bara dom på cd, så vill man framkalla dom får man göra det själv... ja ja. Så visst hade vi en kul dag, men , för att  vara ärliga så hade vi nog väntat oss mer . Faktiskt.

IDAG: Sitter och väntar på att M O P ska bli klara på gymmet, så att vi kan åka till vellingeblomman sen :) Jag, B , M o P. ( mamma o pappa....) Sen ska jag träffa S en runda tror jag, bros på hur dags vi kommer hem och så.. annars blir det en relativt lugn dag / kväll.. men det är ju aldrig fel.



Kommentarer

Postat av: Anonym

Hur har du fått din blogg så fin?

2008-03-21 @ 21:45:32

Postat av: Linda

tack :) tjejen här: http://mandysplace.blogg.se hjälpte mig! :)

2008-03-21 @ 22:55:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback