X-ANTAL TANKESTÄLLARE PÅ EN SÖNDAG

2008-03-16 @ 18:26:41
Fick mig en liten tankeställare idag, eller egentligen några stycken. Idag har min lilla hjärna fått jobba på högvarv..
Malin gav mig två tankeställare idag, eller egentligen var det tre, utan att hon själv vet om det vill säga .
* Ska sluta tänka så mycket på det och bara låta tiden ha sin gång
*Ska starta något helt annat och inte berätta för någon , ja förutom Malin då
* Ska inte lyssna så jävla mycket på andra och köra på mitt eget race
* Ska bara låta det vara, inte utnyttja att jag vet, utan bara låta det vara, orka vara mitt i all dramatik liksom

JAJA det var det de.. ni fattar ingenting va ? Sketsamma :)

Längtar efter veckan som kommer, först jobba i 3 dagar, sen 5 dagar ledigt.
På torsdag ska jag o malin ut på äventyr, bild bevis kommer, vi måste ta en dag o gå igenom bådas tre "outfits" inför torsdagen tycker jag ! Eller was sagst du??

Idag är måttet rågat. Nu får det vara nock, jag kan faaan också vara duktig, men jag behöver också FÅ HÖRA DET.

Nej, nu ska jag skicka iväg ett sms till hon med den svarta graderingen...

Kommentarer

Postat av: Jessica

Ja det borde jag med göra, sluta tänka så mycket...

2008-03-16 @ 22:59:01
URL: http://Jessicakamph.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback