BILDER FRÅN IDAG

2008-05-31 @ 15:25:11
Hemma igen efter en dag hos M&P, eller ja, kom dit tjugo över elva. Var ju o tömde mina saker på salongen, känns mycket bättre nu. Ibland är jag en dramaqueen :)
Tänkte bjuda er på lite härliga bilder.. klicka på dom så ni ser noga :D

 denna här "Amalfi" parasollen hjälpte jag pappa att sätta ihopa. Den är ju som en båge så själva dunken som den står på måste ju vara stadig, vi fyllde den först med vatten men si det gick inte. Nej ut med vattnet igen och fylla den med 80 kg sand ! O jag fick hålla den lutad hela tiden, i sisådär 45 grader, tungt som fan! Men fin blev den.. :)

  sen gick jag o la mig i skuggan med Nicci.. :) mysigt!

ska gå o duscha nu, tar lite bilder på håret när det är iordning gjort så ni får se.. ikväll ska vi till M & A o grilla och dricka lite vin.. Ha det gott !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback