FO SHIZZLE MY DIZZLE

2008-05-20 @ 22:11:08
Japp, jag sitter o kollar på sämsta rullen ever på sexan, white chicks... men den är ganska underhållande faktiskt ;)
Vad har jag gjort idag då? Jobbat, sen middag hos M, taco, gud vad gott.. Sen stack vi o solade och nu sitter man i soffan med lill-datan. Igår var det "Art Mano" middag hos Jenny, det bjöds på skaldjurspasta och panacotta, redigt gott :) Lite vin till det, baileys till kaffet o sen en grogg, kändes lite off en måndag kväll men va fan, man lever bara en gång. Vi gick igenom allt inför ny-starten. Ska bli så himla skoj! O alla tjejerna är så trevliga, vi blir sju tjejer på två salonger. Vi bestämde även att vi ska ha profil kläder, alltså en svart och en vit t-shirt där det ska stå Art Mano på ryggen ocn ens namn på bröstet och en hood-tröja! Såååå najs!
Så fort jag drar igång där nere 2 JUNI ska jag ta foto så ni får se hur fint det är !

På måndag ska jag bygga naglar, nu har ju mina egna växt så fint så jag tror det kan hålla bättre!
Längtar !

image263

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback