GLAD LINDA

2008-05-07 @ 22:21:00
Lite piggare ikväll :)
Kom ju på att jag inte berättat om lördagens bravader. Kul hade vi, men det var längesen jag drack riktigt mycket så jag fick i mig väldigt mycket, blev så jäkla dragen, tillslut kunde jag inte ens dansa, haha, stod bara o hängde på danne o päron typ ;) Men fyy va kul vi hade, dansade hela kvällen, lyssnade på JETSET och sen drog dj:n igång, ah, det var riktigt trevligt det blir snart en re-match  !

Vad mer ? Jaaa.. det börjar ju dra ihop sig till att flytta till nya jobbet, gud vad jag längtar ! Träffade Jenny idag, hon är verkligen helt underbar! Ska vara här till slutet av maj, så det är ju iafl tre veckor kvar, och även om jag vet att det inte är mycket känns det ändå som en evighet ! Vill bara bort så jag kan börja må bra igen, liksom.

Igår fick jag aska till vissa slingor som M gjort, drog några till så nu är det riktigt brau. Har fått massa fina kommentarer idag. :D aldrig feel !

Imorron blir det lugn frulle morron, jobbar sent, men det är OK för mig, det är så ljust på kvällarna ändå!
Måste bara berätta en sak till som säkert ingen bryr sig om  :) skrev för nån dagar sen om mina naglar och nu är dom så fiiiina! Jag är så glad, köpte ett nytt nagellack från ISADORA "Glassy Cerise 105".  Looove it, har fått dille på nagellack sen förra året då malin målade mina röda för första gången i mitt liv, haha. Köpte ett annat från Isadora också, "PoppyRed" också super sött, men det jag har på nu är verkligen... chock-rosa.. så härligt!

Imorron ska mami bli fin i håret, skoj :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback