GYNEKOLOG BESÖK

2008-05-22 @ 13:55:28
USCH jag borde vara excited, det är fredag imorron, men jag är redigt nervös... Ska till gyn.läkaren. Mina f-ing cellprov klödds.. Suuuck , men det går väl snabbt, aja, alltså gynekologen har man ju varit hos x-antal gånger så själva undersökningen är sketsamma, men, det är en man som ska göra den ( first time for me, har alltid haft kvinnliga gynekologer) plus att dom ska knipsa av en bit från mina ädlaste delar... uuuj. Är jag fööör ingående nu ? Blir det för personligt? Nah.

Sitter nere på jobb nu och väntar på nästa kund som nog dyker upp närsom. Ute skiner solen, värmen har kommit tillbaka! :D I helgen händer inte så värst mycket, imorron blir det lugna gatan, på lördag ska vi fira mamma på kvällen, grillat o sånt.. Men det är väl trevligt.
En annan görgo grej är att jag bara har 5 dagar kvar på denna salongen, känns dom jag kan känna litet sting av glädje.

Skönt är det också att jag ska få fotvård imorron, får belöna mig efter morgonens pina !

Det är inte dessa sköna läppar som doktorn ska kolla imorron....

image266

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback