HÄRLIG DAG

2008-05-21 @ 22:22:57
Vilken härlig dag ! Inte en jävel som hackat på mig! AND I LOOOVE IT! Försökt distansiera mig idag, orkar njet lyssna på klago-ord från alla, nu får det vara nog även om jag vet att det är det inte...

Sov länge imorse, sen åkte jag med hem till M med bröd o pålägg och vi käkade en lång frukost, sen bestämde vi oss för en riktigt soft dag och handlade lite gott, körde ut i Domme och lirade guitar hero hela dan! Så sjukt nice :D

Hem igen, M & A kom på middag här, vi lagade fläskfile gryta med fransksenap och vitt vin, så jäkla god! O så pressad potatis till det, och en flaska rött, vi hade inget vitt hemma, grabbarna valde att dricka öl istället ..
Planerade resa till hösten, vi ska ta en rest resa första eller andra veckan i september beronde på hur jag hade det på jobb, hade ngt bröllop i sept. men minns inte exakt när det var . Det blir förmodligen till Turkiet , billigast, haha :D Aja, vi kommer iafl iväg, och det är härligt att vara nårra stycken ;)

Näe kära vänner nu ska jag sova, jobb imorron...

SOV GOTT!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback