KVÄLLSTANKAR

2008-05-29 @ 22:51:34
Vet ni.. att mina ögon är det som jag fått mest komplimanger för under alla åren :
   och det är ju alltid kul , att man har något som någon uppskattar ;)

Vet ni... att jag är så himla glad att jag ska börja på nya jobbet men samtidigt känns det allt vemodigt. Hur ska det bli nu? Kommer det bli bra/bättre? Blir det bra arbetskamrater? Tusentals frågor snurrar i min lilla hjärna och alla har kommit idag. Innan har jag inte ens tänkt så.. men nu.. Jag är sååå glad och det ska bli så kul men jag är alltid såhär när det är förändringar, och det vet ni som är mig nära, och ni förstår och ni lyssnar och jag älskar er för det.
Asch, såhär är jag bara för att allt händer på samma gång. Palla fylla år på måndag liksom, kunde det inte väntat åtminstone? Ett år äldre, men klokare, nej .. Aldrig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback