MINA NYA FRANSKA NAGLAR

2008-05-27 @ 12:09:54
Såhär fin blidde jag igår :    klicka för större.

TACK Marina Hårstudion i Trelleborg. En riktigt härlig tjej och grymt duktig på det hon gör ! Super nöjd!

Ska strax åka o jobba, blir en sen kväll, sovmorgon=sen kväll på jobb.
Denna sista veckan på C-B blir ganska sena kvällar, men va fan, bara 4 dagar kvar. Sen då?
Jo då börjar jag ju på ART MANO i Trelleborg, 0410-18185 detta nummert börjar gälla den 2 JUNI alltså på Måndag. Ska dit på söndag och sätta in mina saker , hjälpa flickorna o städa, ska bli skoj. Sen ska jag och B åka o titta på hus :D D D Ska bli superkul, fast jag går in med inställningen att det inte blir vårt så slipper jag bli superbesviken. Vill , vill.
O lördag kväll ska jag fira att ett plågsamt år har tagit slut. VIN! o gooo mat.

Nu ska jag cykla ner på jobb!
Ha det gott mina vänner :D

Kommentarer

Postat av: Biibi

En hopp bloggis.....lövar jo!

2008-05-29 @ 00:00:25
URL: http://linchpin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback