ÖVERRASKNING!

2008-05-29 @ 16:57:16
Idag har jag haft en seg dag godingar..
Känns mest som att jag går o väntar ut tiden nu, men GUD vad overkligt det känns att på Måndag ska jag till ART MANO  o jobba.. :D Lite pirrigt är det allt..
Imorron?
Frisuergross , sen en överraskning, som det kommer garanterade bilder på, en liten födelsepresent till mig själv från min själv kan man väl säga! Nu undrar ni allt va ? :D

Helgen blir minst sagt hektiskt, minns inte sist jag hade en så fullspäckad helg. Ska försöka njuta riktigt på lördag kväll, sen känns det som allvaret drar igång på riktigt. Ska vara super devoted till mitt jobb, ni kommer aldrig se mig, kommer bli som ett spöke, som jobbar mest :P

Nä kära ni, nu ska jag äta lite, sen ska jag o B till IKEA o handla ny kökskran och ni vet ju hur jag känner för IKEA? That's riiight, jag HATAR att gå där. Men.. jag ska ha den fetaste kranen ever :PP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback