SMÄÄÄÄÄRTA som aldrig förr....

2008-05-17 @ 23:20:56
Idag har jag kunnat sätta mig på en stol, resa mig från en stol  , vända mig i sängen och framför allt kunnat komma upp UR sängen utan att det har gjort riktigt jävla ont. Hey, jag sitter ju tom här o bloggar!
Jag har upplevt smärta som aldrig förr, jag har BÖLAT för att jag behövt gå på toa, min rygg har varit helt fucked up.
En kväll o morgon var det så hemskt att jag fick ha hjälp för att kunna komma upp ur sängen osv.. min sambo är en ängel, som jag har skällt o gnällt. "Du drar upp mig för snabbt!" "Du gör fel" "Smörj min rygg nuuuuu!" Men alltså jag lovar, jag har inte varit mig själv.. det var fruktansvärt, något jag aldrig hoppas få uppleva igen, men det kommer jag med all sannolikhet få göra. Jag känner av ryggsmärtan inu, men den är 1000 ggr lättare. Men dock, den finns där o gnager lätt, fast  nu kan jag iafl ligga på sidan o sova! Jaja, ska inte klaga mer, men den dåliga uppdateringen denna vecka beror faktiskt på det.

Mer imorron..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback