Lite avreagering...

2010-04-26 @ 08:51:08
Åh vilken underbar helg vi har haft!
Igår var en fantastisk dag, så skulle ALLA dagar varit!
Började med att jag låg o lapade sol och B städade ut vår bil, dammsög o rensade den, ska hämta den nya denna veckan! Jag hängde ut tvätt, bebisens sista plagg är nu tvättade och strykta ;) O så tvättade vi en omgång till oss själva, det är väl skönt när det hängt ute? Luktar sååå gott..
O sen tog vi valpen med oss o körde ut till smyge med en filt och satt o mös där .. helt underbart! Älskar min B så himla mycket !

Imorgon ska jag tillbaka till jobb efter några dagar hemma, ska försöka ladda upp så jag tar mig igenom denna veckan, sen blir det lite lugnare och det ser vi framemot. Har inte haft sammandragningar sen i TORSDAGS då var första dagen jag var hemma, skönt.. javisst sammandragningar får man.. men jag tycker att jag märker skillnad, är lugnare i kropp o allt när jag tar det lugnt ( såklart) men när jag jobbar då värker ryggen och sammandragningarna är dagligen kommande. Vi har det faktiskt väldigt stressigt på vårt jobb, jag vill inte behöva ursäkta mig för att jag ska ta det lugnare nu med jobbet, o jobba Maj ut, sen går jag på mammaledigt. Punkt. Jag och Martin har väntat vääääääldigt på detta barn, och med tanke på vad som hände sist så vill jag  njuta av detta fullt ut, utan att behöva stressa och få dåligt samvete. 

Så då fick jag det ur mig... 
Hoppas ni får en skön dag  

Kommentarer

Postat av: Anonym

håller m dej gumman! ta det lugnt & tänk först o främst på barnet! Jobba kan du alltid göra efter mamma ledigheten, ta denna tid till att njuta och ladda upp batterierna!!!

kram jenny w

2010-04-26 @ 08:56:53

Postat av: Linda

Ja , så tänker jag med ! Trött på alla som tjatar .. Nu har vi inte långt kvar gumman!

2010-04-26 @ 12:40:47

Postat av: Kajsa

Klart du ska vara hemma och njuta! :)

Själv vill jag ta tillvara på varje dag jag har kvar med bara Iris, sen kommer det alltid vara TVÅ! :)

2010-04-26 @ 16:39:52

Postat av: Lisa

Läs om träning, hälsa, kost och skönhet på min blogg! Ha det bra, kram

2010-04-26 @ 16:51:22
URL: http://halsologgen.blogg.se/

Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

Tja, allt bra med dig? :)

2010-04-26 @ 16:59:39
URL: http://ferhat.blogg.se/

Postat av: Maackyy

så fin blogg!

2010-04-26 @ 17:20:07
URL: http://kandykupps.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback