Stanna upp och andas.

2010-04-29 @ 16:20:37
De senaste dagarna har varit skit..humörskit..
Jag gråter och blir arg och det är min stackars sambo som får ta dom flesta smällarna.
Jag kan verkligen inte hjälpa det.
Sen har det varit massa klydd med företagsskit nu dom senaste dagarna och det tär på mig väldigt mycket. Jag avslutade mitt företag i september men fortfarande klydd. O just nu med dessa hormoner så blir det för mycket.. o så ringer jag till min sambo o gråter en skvätt.. tack gode gud att jag har honom.

Jag måste stanna upp och andas. Bara ta det lugnt, ta några djupa andetag, prata lugnt med magen och sen orka lite till. Nu ska väl det sista vara löst med företaget tror jag.. annars vettifan , tror jag sliter allt mitt hår.

Idag bestämde jag mig för att ta erbjudandet om varannandags jobb. Tror det kan funka bra. Så som nästa vecka ser ut nu ska jag jobba Mån-Ons-Fre , passar bra.. då får jag den där dagen emellan att vila rygg, fötter, mage och hjärna ;) Maj ut, sen ska jag väl njuta lite av min graviditet. Möjligt att jag kanske hoppar in nån dag i veckan, det får tiden visa..

Oj, bara massa pladder, ibland måste man bara få ur sig lite..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback