Nya hårfärgen!

2010-12-03 @ 16:19:48
Idag svek jag det blonda släktet efter tre år som blondin. Som många av er vet färgade jag håret väldigt ofta förr. Många gånger brun, blond, mörkbrun, ljuuusblond, blond, slingad.. ja ni fattar. För typ tre år sen sa jag NÄ nu ska jag vara blond jag trivs bäst i det. Idag hade jag tid hos min fina Nathalie.. jag hade tänkt , ska jag göra det rött.. Velat lite hit o dit..
Satte mig i stolen idag hos Nathalie.. Hon frågade vad jag ville göra o jag sa "Ja , jag har tänkt lite på rött" O hon hakade på det direkt, "Jaa det hade varit så fint till dina blå ögon!!" O då kläckte jag ur mig, "men då ska det vara rött, o ingen mesig röd!" O det fick jag ! SÅ hiiimla nöjd. Känner mig som en puma, haha!!Love it!

Kommentarer

Postat av: Alexandra

Åh så fin du är! Du passar jättebra i både frisyr och färg <3

2010-12-06 @ 13:54:43
URL: http://goldiebynight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback