VÄLKOMMEN LILLE SAM

2010-07-13 @ 14:13:20
Hoppla, det var riktigt längesen jag uppdaterade!
Men jag har mer eller mindre legat rå-däckad under värmen, idag är det lite bättre. Det har regnat o nu duggar det lite lätt... o gud vad skönt. Fast luften kunde gott bli lite lättare ! Nog om det!

GRATTIS till Mel o Anders som fått världens finaste Sam den 8/7 <3

Han är en riktigt sötnos!
Nu är det bara jag kvar !
Jag är i vecka 38!!
Jag har gått upp 10 kilo, inte så världsmycket tycker jag :)
Har haft lite gravidkomplikationer men inget jag inte fixat, stark reder sig själv, fast min underbara sambo har varit ett fantastiskt stöd.
Jag har inte tagit magbilder, dom här dagarna har jag sett mer död än levande ut, haha.. Men magen har sjunkit en del, skönt.. O stor är den.
Vi längtar båda väldigt mycket efter vår pojke! O kärleken är redan enorm!


Kommentarer

Postat av: Marie

Har ni kommit på något passande namn till erat lilla underverk? :)

2010-07-14 @ 01:41:37

Postat av: Aliana - Gift 2-barnsmamma!

Nu är lilleman ute :) GRATTIS GUMMAN!

2010-07-22 @ 20:29:55
URL: http://alianalohmeier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback