UUÄÄÄH

2010-05-14 @ 15:31:23
Idag var det glukosbelastning nummer 2 hos BM. Gjorde en tidigt, vecka 14 en nu vecka 29 och en om 2 veckor.
Mina värden hade nämligen gått upp lite. O jag tror jag smäller av! Första gången gick det väl OK , men denna gången fick jag koncentrera mig på att inte kräka.. :S JAG MÅDDE/MÅR SÅ ILLA!!
O bara tanken på att behöva göra det igen får min mage att vändas ut o in. Jag är fullkomligt däckad av illamående nu, ja, ni vet själv hur jobbigt det är att må illa, man vill bara att världen ska sluta snurra..

Annars gick det jättebra! Lillens hjärta slog som det skulle, magen låg rätt i kurvan och mitt HB hade gått upp..så järntabletterna hjälper :) Skönt ..

Nu ska jag försöka sova en stund till.. se om illamåendet släpper..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback