Dag 6 : Min dag

2010-11-23 @ 22:09:42
Vaknade 07:20.. plutten som somnat 01:00 ( värsta nattningen ever...) sov fortfarande.. kände efter hur naken kändes..ok. Bättre än igår :)
Affe vaknade, mat mamma, mat!
Vi steg upp, klädde på oss, åt, och begav oss till kiropraktikern.
Knak knak.. Nacken kändes lite bättre! Fortfarande stel o öm, men inte alls som igår !
Handlade bullar med oss hem, mysfika hemma :)
Alltså, detta låter ju verkligen som den tråkigaste dagen.. haha!
Men vi har inte gjort något seriöst idag, Affe är förkyld ( men mkt bättre) och jag är stel o orörlig!
Men vi har myst hela dagen och ikväll tog jag o Affe ett varmt bad tillsammans och stela mamma mådde lite mer bättre..
Affe somnade runt 19 snåret idag :) Hoppas han får sova hela natten nu..
Och jag har sett dokumentärer på tv4 fakta precis som jag gör varje tisdagskväll B tränar ju varje tis och tors kväll! Så spännande är det! ;)
Min dag ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback