Dag 8 : Ett ögonblick

2010-11-27 @ 20:32:00
Vaknade tidigt.. kände längtan, pirr i magen, ängslan.. Glad och ledsen på samma gång.
Mensen var lite sen.. men det hade den ju varit förr. Egentligen var det för tidigt för att ge utslag på "stickan" iallafall enligt bruksanvisningen, men jag mådde så dåligt att jag var tvungen.
I mig brann längtan efter ett nytt liv i mig. Vår flicka hade kommit o lämnat oss för två månader sedan och fortfarande ekade kärleken tomt i mig.
Jag smög ner.. tog ut graviditetstestet.
Ska jag? Ska jag inte?
Orkar jag bli jätteledsen idag? Eller så blir jag alldeles alldeles .. lycklig.
Jag chansade.
Jag kissade.
Och väntade.
Ett ögonblick:
"Euforisk lycka".
Alfred i magen.

Kommentarer

Postat av: Anonym

o så kom en såån helt perfekt liten alfred, undebaringen e såå fin!

E så glad för er skull:)

Love you darlig <3

2010-11-27 @ 21:02:48

Postat av: Sofie-Thilde o Theodore <3

o så kom en såån helt perfekt liten alfred, undebaringen e såå fin!

E så glad för er skull:)

Love you darlig <3



2010-11-27 @ 21:04:22

Postat av: Linda

Ja, vår lilla goding :)

Älskar dig med min skatt!

2010-11-27 @ 21:07:01

Postat av: Josse

Och jag kommer så väl ihåg den lycka vi alla kände när ni valde att berätta för oss :) Finaste, älskade vänner <3

2010-11-28 @ 01:16:09

Postat av: Linda

Min fina Josse :) Vi längtar efter er bebis!

2010-11-29 @ 20:52:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback