Ännu en tisdag

2010-10-05 @ 16:12:58
Vilken härlig dag! Vi har fått gjort så mycket !!
Började med att klippa R-M i morse, och sen åkte vi ner på stan, jag handlade kläder till dopet :) Martin köpte ett par jeans och en skjorta, så fiint! Vi fick bytat tröjan på MQ , käkade lunch och jag bokade klipptid till mig hos Nathalie! Åååh..ska bli så skönt, klippa mig ska jag, sen får vi se vad det blir av det :) Om det bara toppas eller om jag klipper mig rejält! Tänk va härligt det ska bli o få håret tvättat och vigjort, längtar!
När vi kom hem startade vi tvättmaskinen och diskmaskinen och så bakade vi en kladdkaka! Haha!
Kaka? På en tisdag? Jo man tackar!
Ikväll ska B träna, så jag  och Affe är ensamma, och tisdagar är ingen särskild tv kväll för oss så jag funderar på att börja beta mig igenom LWord igen! :))
Dexter och Madmen får jag o Martin titta på tillsammans!
O sista avsnittet av TrueBlood såg vi i söndags :( Nu får man vänta en evighet på det!
Har ni inte sett den, se den... GRYMT bra.. :))
Imorron är det babymassage! Passar bra, Affe har inte skött magen på 2 dagar stackarn...(Ja jag vet vissa går längre) så han är lite orolig.. åh min lilla bebis !

Kommentarer

Postat av: Kajsa

Stackars Affe :( Jag om nån vet hur de är!! Alltså eftersom jag är mamma till Folke ;) Ska bli skönt när de kan börja äta så vi kan proppa i dem massa katrinplommonpuré! :)

2010-10-05 @ 18:44:30
URL: http://isisochdotte.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback