Glad :)

2011-06-16 @ 14:52:06
Såhär go och glad är vår kille idag! O nästan alla dagar ;) Idag har vi varit i stan en sväng Kajsa o Folke, inhandlat doppresent till lilla Ebbe som döps på söndag!
Affe somnade på vägen hem, så jag tog bussen, åkte hem o LATADE mig den timmen han sov, underbart!
Hoppas på lika bra flyt med nattningen ikväll, då ska jag sortera kläder, har huuur mycket som helst som ska sorteras bort! Imorgon blir det sallad från GilliVanilli till lunch, åh, vad jag längtar ! Den är så god ! Denna helgen kommer gå i ett! Kalas för Folke på lördag och sen dop för Ebbe på söndag som sagt!
Nä, nu ska jag & Affe ge oss iväg o handla lite.. Komplettera med sånt som vi ( jag..) glömde.. hehe.
Ha en skön kväll!!

Kommentarer

Postat av: Josse

2011-06-16 @ 15:16:14

Postat av: Josse

Sounds like a good day :D

2011-06-16 @ 15:16:56

Postat av: Anonym

Tack för en trevlig förmiddag! :) Ses imorgon!

2011-06-17 @ 07:09:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback