Hit & dit

2011-06-09 @ 11:19:12
Nu var det länge sen igen! Och jag sitter på "fel" data så inga nya bilder kan jag bjuda på! Tji!
Har väl inte sådär jättemycket att skriva heller..
Det blev en omtumlande Maj/Juni månad, "fick tillbaka" en gammal räv i mitt liv.. :P
O jag skrattar så hjärligt, som aldrig förr. <3
Denna veckan har gått snabbt även den.
Världens bästa Malin klippte mig och slingade mitt hår, och det var underbart, man har liksom hamnat på andra plats på prioriteringslistan ;) Självvalt ofcourse! Plutti går ju först! Men fin vill man ju ändå vara, nu är man blond igen.
Köpte nagellack igår, målade mina NAGLAR.. ÅÅååh nu mår man som en prinsessa ! 3:)
Igår träffade vi William och Emma, Affe sken som en sol när han sår William, det var så himla längesen, mellan alla sjukdomar dom två haft, nu hoppas jag vi håller oss friska allihopa! Vi pratade igår om en barnfri kväll med våra män, åka till Malmö och käka och ta en biokväll ! Längtar redan!! :))
Sen kom Malin hit och förgyllde vår kväll, Alfred är verkligen glad för henne, klättrade på henne och hade sig, och så lagade hon mat till oss (VARDAGSLYX) o gott var det!
Ja, lite som hänt på det senaste..

Kommentarer

Postat av: Malin

love you <3

2011-06-09 @ 11:58:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback