Bla bla bla..

2011-03-21 @ 11:05:13
Då  var det måndag igen, var tar helgerna vägen??
Helgen var bra, i fredags var det bara familjemys :)
I Lördags var det tjejmiddag med flickorna från förr :) Hihi!
Denna gången var vi hemma hos Alexandra i Malmö, det bjöds på god mat och GOD kaka och vin.. Muuums !
Annars har vi inte så mycket i veckan, rätt så lugnt, går bara och njuter av att vara med mitt troll :)
Vi får se hur det  blir med babysim på torsdag, Affe är fortfarande så himla snorig så jag vet inte om jag är så road av att bada med honom, men som sagt vi får se !
I torsdags kväll fick jag ett ryck och klippte lugg.. Iiih! O färgade håret, jag är fortfarande ljus men la mörkt under, såå fint, jag har haft det ofta i perioder och jag gillar det :)
Nu ska vi äta lunch plutten och jag, rester från igår, fläskfile gryta med pressad potatis.. Mums mums..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback