Help me make it through the night

2011-03-02 @ 21:16:06

Det är så fint så.. när jag läser och hör denna tänker jag på vår flicka.

För så var det för oss.. Bara att försöka klara sig genom natten, det var då alla tankarna kom, då kunde man inte gömma sig från dom. När man låg där i mörkret, inte ett ljud hördes. Och aldrig har jag känt mig så ensam. Fast brevid mig låg den allra finaste mannen. Men jag var så tom, så kall, så ledsen. Saknar dig lilla ängel, det ska gudarna veta. Vi försöker att inte tänka "vem hade du varit idag?" Även om man såklart inte kan låta bli. Vi minns dig som den du var. Bebisen i magen, den stora lyckan. När vi fick se dig. Säga hejdå. Finaste allra minsta bebisen i våra händer. Vi älskar dig så mycket.

 

Take the ribbon from my hair

Shake it loose and  let it fall

Lay it soft against your skin

Like the shadows on the wall

 

Come and lay down by my side

Till the early morning light

All Im taking is your time

Help me make it through the night

 

I don't care what's right or wrong

I wont try to understand

Let the devil take tomorrow

Cause tonight I need a friend

 

Yesterday is dead and gone

And tomorrows out of sight

And it's sad to be alone

Help me make it through the night

 

I don't care what's right or wrong

I wont try to understand

Let the devil take tomorrow

Cause tonight I need a friend

 

Yesterday is dead and gone

And tomorrows out of sight

And it's sad to be alone

Help me make it through the night

 

I don't want to be alone

Help me make it through the night


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback