Vår natt

2011-03-02 @ 19:23:02
Bläh.
Natten var tuff. Affe vaknade 1 gång i timmen, ledsen, vänt sig på mage, nappen .. ja, allt..
Han fick välling 3 gånger !!
Vid 5 sa min kära man "SKA JA GÖRRA VÄLLING NU IGEN ELLOR??!" Haha! Helt rödsprängda ögon o håret stod som tussar! Haha!
O sen somna vi alla 3 helt utslagna nån gång vid halv 6 och vaknade kvart i nio.. o så var det ju sångstund halv tio.. haha.
Jaja, man är väl optimist! Vi kom 20 minuter försent, men vi fick träffat mammor o bebisar så vi var nöjda.
Han har sovit dåligt hela dagen också, han sover nu men har vaknat o varit ledsen 1 gång redan så jag fasar för denna natten.. :SS Han ger mig mjäll och gråa hår! ;)
Ikväll är mannen och tittar på hockey på Malmö Arena, så jag är ensam.. Ska titta på "Sveriges fulaste hem" O sen blir det nog sängen, är helt slut efter denna natt o dag!

Kommentarer

Postat av: Caroline - Mamma till Noah

Känner igen de. De var tänderna som spöka på Noah

2011-03-02 @ 20:35:43
URL: http://caaaaaaroliine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback