Bla bla bla..

2011-05-16 @ 16:15:01
Jaha då var snart denna dagen slut! Imorgon MÅSTE jag ta mig till någon mataffär o handla. Idag skrapar jag ihop det sista vi har och gör en korvgryta med ris ;)
Märks att hela familjen varit sjuka ett tag nu, ingen ordentlig städning, handling osv.
Idag fick jag iaf städad nedanvåningen, bara toan som ska tas också, får göra det när plutten sover.. o sen imorron tar jag upstairs :)
Martin kommer inte hem förräns halvsju idag så jag o Affe får äta själva, men det ska vi säkert klara av ;P
Inget vettigt alls att skriva idag.. Längtar efter förnyelse o så.. Lite nya kläder..
Fyller snart år, får önska mig pengar då och lägga dom BARA på mig själv, iihh vilken lyx <3
Nä, dags o börja med den dära grytan!
O så en liten bild på min goding.. Som blev hela 10 månader igår.. Herregud, snart 1 år!!! <3 Mammas skatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback