Dagen !

2011-05-19 @ 16:39:03
Nu är jag TRÖTT!
Full rulle idag! Dagen började med en Buzzador-träff hemma hos Kajsa, med 5 mammor och 6 barn :)
Fullt sjå! Men lite paj fick man i magen, o den var galet god (MÅSTE HA RECEPT!!!)
Sen åkte jag o Affe till Farmor & Farfar och hämtade lite saker.. o Affe somnade i bilen hem, och själv var jag också helt slut i huvudet, men lyckades ändå få upp orken att klippa o bada Hebbe.. Så skönt! Han låg o fnattade sig inatt och det behövdes en rejäl klippning.
Nu orkar jag inget mer! Har jagat min man som en galning , orkar inte laga mat ikväll o tycker vi kan hämta ngt ;) hehe.. Vi får se vad han säger !

Kommentarer

Postat av: Kajsa

Tack för idag vännen! Har skickat receptet till dig ;) Kan inte fatta att jag tänkte "Affe" när du skrev "Hebbe", haha, vinterpälsen behövde ansas :P

2011-05-19 @ 23:22:47
URL: http://kajsaskrypin.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback