!

2011-05-08 @ 12:11:57
Så trött på mycket just nu. Känns som man är i en liten mental-svacka.
Utan att kanske bli för personlig (vilket är omöjligt för mig...) så har det varit så mycket snack om kroppsideal, vikt , osv osv.. Och det har tärt på mig ganska mycket.
Jag gick upp 10 kilo när jag var gravid med Affe. Jag gick ner 17.
Sen stannade jag upp och har inte kommit igång igen.
Ni som känner mig vet att jag är en mullig tjej, har alltid varit ( visst var man mindre när man var 16-19) men men, inte lönt o dra i det gamla. Jag har varit gravid hur länge som helst. Först 21 veckor med Aurora, sen gick det två månader och så var jag gravid i 37 veckor med Affe. You do the math..
Jag vet egentligen inte vad jag vill ha sagt med detta, jag vill bara ha det sagt.
Jag vet att det finns människor som tycker jag är fin , och som älskar mig.. och det är så tråkigt att det har varit så mycket på sistone som får mig att tvivla så på mig själv.
Jag går på mina PW:s om kvällarna och det får mig att må bra.
Vi får se varthän det bär helt enkelt.
Är så trött på att behöva OROA mig och tänka på vad andra ska tycka och säger när jag inte hör.
Ni fattar va?

Kommentarer

Postat av: Malin

Skit i vad andra tycker! Du ÄR fin som du är! <3

2011-05-08 @ 13:50:33

Postat av: Kajsa

Du är en av de vackraste människorna på jorden Linda! Trivs man med sig själv och inte har en vikt som är "farlig" för en, så ska man vara nöjd! Få människor har en utstrålning som du ska du veta! Du vet vår granne, vi sa ju en dag att hon alltid såg så fin och fräsch ut... Vet du vad HON sa dagen efter (som jag tyvärr glömt säga till dig...), hon sa att "Linda är alltid så himla fin när hon kommer, hår och smink och allt. Jag blir så avundsjuk på sådana människor!" SÅ SA HON, och hon har rätt <3 Och du vet också så vacker du var i din tärn-klänning, och då är den ändå inte på "riktigt" än :) Älskar dig!!!

2011-05-08 @ 14:34:03
URL: http://kajsaskrypin.blogspot.com/

Postat av: Emma

Du är fin precis som du är vännen :)

2011-05-08 @ 18:05:20

Postat av: Anonym

2011-05-08 @ 18:10:31

Postat av: Emma

Du är fin precis som du är vännen :)

2011-05-08 @ 18:11:09

Postat av: Daniel

Det är lätt att säga att du inte ska bry dig om vad andra tycker. Men jag vet hur du känner dig, ibland tänker jag likadant.



Det är inte hur man ser ut det är vad man gör som berättar vem man är.

Du är en av dom finaste personer jag vet, Linda

När man träffar dig så lyser det om dig. Jag är glad att ha dig som vän



Vad gör det att man har några extra kilo. Man ska trivas med sig själv och må bra.



Tvivla inte på dig själv min vän



Hakuna matata



2011-05-08 @ 21:44:43

Postat av: Daniel

Det är lätt att säga att du inte ska bry dig om vad andra tycker. Men jag vet hur du känner dig, ibland tänker jag likadant.



Det är inte hur man ser ut det är vad man gör som berättar vem man är.

Du är en av dom finaste personer jag vet, Linda

När man träffar dig så lyser det om dig. Jag är glad att ha dig som vän



Vad gör det att man har några extra kilo. Man ska trivas med sig själv och må bra.



Tvivla inte på dig själv min vän



Hakuna matata



2011-05-08 @ 21:45:52

Postat av: Daniel

Det är lätt att säga att du inte ska bry dig om vad andra tycker. Men jag vet hur du känner dig, ibland tänker jag likadant.



Det är inte hur man ser ut det är vad man gör som berättar vem man är.

Du är en av dom finaste personer jag vet, Linda

När man träffar dig så lyser det om dig. Jag är glad att ha dig som vän



Vad gör det att man har några extra kilo. Man ska trivas med sig själv och må bra.



Tvivla inte på dig själv min vän



Hakuna matata

2011-05-08 @ 22:05:16

Postat av: Caroline - Mamma till Noah

Skit i vad andra tycker!!

Du ÄR fin gumman!!!!! <3

2011-05-09 @ 08:46:48
URL: http://caaaaaaroliine.blogg.se/

Postat av: Linda

Gud vad fina vänner jag har <3

2011-05-09 @ 08:56:44

Postat av: Daniel

om inte mitt budskap gick fram kan jag ju alltid posta det en 4:e gång :P



så störigt när man postar och man får error på sidan.

2011-05-09 @ 09:50:37

Postat av: Linda

Haha! Terrorist!

2011-05-09 @ 12:54:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback