Sjuk igen

2011-05-31 @ 18:12:23
Usch idag har varit en dålig dag. Ni vet sådana dagar, man undrar varför man steg upp..
Känner mig allt annat än fin. O allt har bara varit tjurigt.
O så ringde doktorn, Alfreds odling var klar.
Han hade nån bakterie som var resistent mot kåvepenin och amimox som Affe gått på nu en hel evighet känns det som.. Så nu börjar vi om igen på någon ny medicin som jag inte kan namnet på.
Jag visste att något var fel, jag kände inte alls igen honom! :(
Hoppas vi får tillbaka vår kille nu.. o så gör det ont i mamma hjärtat att han har gått på massa onödig penicillin och ändå inte blivit bättre.. Om jag kunnat skulle jag tagit allt från honom!

Kommentarer

Postat av: Emma

Du är alltid fin vännen <3. Och nu ska du se att Affe kommer bli sitt vanliga jag när han äntligen har fått rätt pencilin.

2011-05-31 @ 18:20:41

Postat av: Josse

Dumma bacilusker :(:(:(:(



Tänk positivt; Nu kan det bara blir bättre gumman!



Och du, Du är ALLTID fin <3<3<3

2011-05-31 @ 18:32:11

Postat av: Kajsa

Jag finns alltid här när du behöver lättat ditt hjärta Linda, och det vet du <3 Din lille prins kommer blir bra nu och så har vi en lång härlig sommar att se fram emot :) Vi får börja med en liten tjejkväll nu i helgen :D

2011-06-01 @ 06:32:01
URL: http://kajsaskrypin.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback