Tramsflams..

2011-05-06 @ 21:22:46
Lilleman är fortsatt förkyld.. Han vaknade pigg som en lärka 05:30 imorse, bara att masa sig upp. Hade själv ont i halsen och var täppt i näsan, känns som det bara går runt, runt.  Tog en skön dusch så jag vaknade lite till liv :) Sen begav vi oss till Emma & William, vi gick och handlade lite bullar och sen var det dags för att klippa Emma! O så lockade jag hennes hår med platt-tången, hon blev så fin i det. Det är så kul med Affe & William, dom trivs så bra tillsammans, och hälsar alltid med ett jätte leende! :D
Affe har sovit kanske 30 minuter på hela dagen och knoppade äntligen in runt 20:00 snåret! Snacka om att både jag och Martin var slut i bollen! Men nu sover han, han har haft så ont i sina tänder ikväll och varit jätteledsen stackaren.. :(
Vad vore jag utan min fina familj?? Dom finns alltid för mig, älskar er så mycket !!
Och så en liten fråga, eller kanske en tankeställare?..
Varför tror folk att dom kan bete sig hur som helst?? Man hälsar väl och är artig ?
Sorgligt hur det kan bli ibland.
Nähä ni! Nu ska jag strax krypa ner, jag är verkligen helt slut efter en tidig morgon och en fullspäckad dag!

Kommentarer

Postat av: Josse

Damn right woman <3!

2011-05-07 @ 05:33:12

Postat av: annsoh

Hej! :) Vad händer idag då :)? Kram söt du är!

2011-05-07 @ 06:30:58
URL: http://annsoh.blogg.se/

Postat av: Gabriel

Hej.. Schysst blogg och cool design.. Inspirerande.. Har själv en nystartad pappablogg om livet som ensamstående pappa till min grabbar.. Leon och Mio.. Kul att skriva om våra äventyr tillsammans.. Kramar Pappa Gabriel..

2011-05-07 @ 06:44:37
URL: http://gabrielgavric.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback